jans freubelblog

Pagina's

dinsdag 6 november 2012

candy win 2 entree kaartjes



KerstCreaties
Meer info:

www.kerstcreaties.nl
Brabanthallen ’s-HertogenboschDiezekade 2, 5222 AK ’s-Hertogenbosch

www.brabanthallen.nl



aankomend weekend is er op 8.9.10 en 11 november de KerstCreaties 2012! in de brabanthallen  ik heb 2 kaartjes over voor de liefhebber  ik heb er 4 gewonnen maar heb er zelf maar 2 nodig dus wil je er ook graag naar toe laat onder deze topic weten of je er graag naar toe wil dan trek ik woensdag avond de winnaar en mail de kaartjes naar je toe ik heb ze zelf ook via de mail gekregen grt jans

2 opmerkingen:

Hetty zei

Hallo Jans wat leuk dat je de kaartjes die je hebt gewonnen wilt verloten ik wil graag een gokje wagen want die beurs lijkt me wel leuk om eens een keer te zien maar ben net naar de kreadoe geweest dus zit het er niet in om nu weer te gaan.

r hetty

corryskaart zei

hoi jans
wat lief dat je deze kaarten weg geeft en hoop dat diegene er veel plezier aan beleefd!
pakje is weggestuurd hoor!!
groetjes van corry