jans freubelblog

Pagina's

zondag 11 november 2012

weer 2 kerstkaartejes klaar




deze twee kaartjes afgelopen donderdag afgemaakt
 vrijdag ben ik met mijn jongste dochter in mijn schootmobiel naar de kerstcreatie beurs geweest waar ik hetty nog ben tegen gekomen en gezellig hebbenbij  gekletst  heb er leuke dingen gezien en ideen voor de kerst opgedaan gisteren de boodschappen en de was gedaan en bij mijn kleindochterje van 10 (en de restst van de fam natuurlij) wezen eten die had een kleine pizza oven voor op tafel waar je zelf je pizza in kon bakken  was heel leuk en gezelig en  vandaag is voor mijn man maar wilde toch nog even snel deze kaartjes plaatsen fijne zondag allemaal en bedankt weer voor jullie bezoekjes grt jans

12 opmerkingen:

Unknown zei

Wat heb je deze kaartjes weer knap gemaakt Jans!

De Creakeet van Peet zei

wat een pracht creaties heb je weer gemaakt zeg, was weer heerlijk om door je blog te struinen xxx peet

Greet van Maurik zei

Mooie kaarten heb je weer gemaakt Jans,

En wens je samen met je man een hele fijne dag.

Groetjes Greet

Doris knippenenplakken zei

Een voor een mooie kaartjes .
Groetjes
Doris

Lenie Hempen zei

Wat zijn ze weer prachtig Jans.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Unknown zei

Gave kaartjes weer Jans.
groetjes,lean

jolanda zei

mooie kaartjes

corryskaart zei

hoi jans
wat een leuke kaarten en vooral die onderste echt gaaf door zijn vorm en vrolijke dingen die erop zitten
groetjes van corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaartjes Jans.

groetjes jolande

Joke de Wit zei

Ze zien er weer mooi uit Jans de onderste is heel leuk.Groetjes Joke

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg leuke kaarten heb je gemaakt!

Groetjes Ida

Willy's creations zei

Zien er prachtig uit.

Groetjes,Willy